רפואה סינית להפרעות קשב וריכוז

הפרעת קשב וריכוז (ADHD) היא הפרעה נוירו-התפתחותית שיכולה להשפיע על היכולת של האדם לשמור על קשב, להתרכז ולשלוט בדחפים. היא גורמת לקשיים משמעותיים בחיי היום יום, בבית ובבית הספר.

הרפואה הסינית היא מערכת רפואה מסורתית בת אלפי שנים שמבוססת על ההנחה שהאדם הוא מערכת שלמה של גוף ונפש. היא מאבחנת את מקור הבעיה על פי תסמינים פיזיים, רגשיים ומנטליים, ומטפלת בה באמצעות שילוב של טכניקות שונות, כגון דיקור סיני, צמחי מרפא, תזונה, טווינא ועוד.

לקבלת ייעוץ מקצועי ללא התחייבות

קבלה במרפאות בנס ציונה ורמת גן

חייגו 052-9128242 או השאירו פרטים ואחזור אליכם בהקדם:

דיקור סיני להפרעות קשב וריכוז

דיקור סיני הוא אחת הטכניקות היעילות ביותר ברפואה הסינית לטיפול בהפרעות קשב וריכוז. הוא עובד על עידוד זרימת הדם והאנרגיה בגוף, ובכך עוזר לאזן את המערכת הנוירו-פסיכולוגית.

מחקרים רבים הראו כי דיקור סיני יכול להפחית את התסמינים של ADHD, כגון:

• חוסר קשב
  • היפראקטיביות
  • אימפולסיביות

צמחי מרפא להפרעות קשב וריכוז

צמחי מרפא הם כלי נוסף יעיל לטיפול בהפרעות קשב וריכוז ברפואה הסינית. צמחי מרפא מסוימים יכולים לעזור לשפר את זרימת הדם למוח, לחזק את המערכת החיסונית, ולהפחית את רמות המתח והחרדה.

טווינא להפרעות קשב וריכוז

טווינא היא טכניקה ידנית המבוססת על עיסוי, מתיחות ומניפולציות של רקמות רכות. טווינא יכולה לעזור להפחית מתח, לשפר את זרימת הדם ולהגמיש את השרירים והגידים.

טיפול משולב

לעתים קרובות, טיפול משולב ברפואה סינית יכול להיות יעיל יותר מטיפול באחת הטכניקות בלבד. לדוגמה, דיקור סיני וצמחי מרפא יכולים לפעול יחד כדי להפחית את התסמינים של ADHD, ותזונה בריאה יכולה לתמוך בתוצאות הטיפול.

המלצות לטיפול

הנה כמה המלצות לטיפול ברפואה סינית להפרעות קשב וריכוז:

• בחרו מטפל מוסמך ומנוסה בטיפול בהפרעות קשב וריכוז.
  • היו מוכנים לשיתוף פעולה ולעבודה קשה.
  • צפו לשיפורים הדרגתיים, ולא לתוצאות מיידיות.

בעזרת מה ניתן לאבחן קשב וריכוז?

• אבחון פסיכודידקטי חשוב לאבחון הפרעות קשב וריכוז מסיבות רבות. ראשית, האבחון יכול לסייע בזיהוי הבעיה ולשלול אפשרויות אחרות. שנית, האבחון יכול לספק מידע על מידת החומרה של ההפרעה וכיצד היא משפיעה על התפקוד. שלישית, האבחון יכול לסייע בפיתוח תוכנית טיפול מתאימה.
  • אבחון דידקטי חשוב כדי לקבל תמונה מלאה על היכולות הלימודיות של הילד. במידה ומתגלים קשיים בקשב וריכוז, האבחון יכול לסייע להורים ולצוות החינוכי לקבל את ההנחיות וההמלצות הנכונות כדי לסייע לילד להתמודד עם הקשיים ולצלוח את הלימודים בהצלחה.

לסיכום

טיפול ברפואה סינית על ידי מטפל מוסמך יכול להיות דרך יעילה וידידותית לטיפול בהפרעות קשב וריכוז. עם טיפול מתאים, ניתן לשפר את איכות החיים של הילדים וההורים כאחד. כמו כן אבחון דידקטי ופסיכודידקטי הם אבחונים חשובים על מנת לאבחן קשב וריכוז.