דיקור סיני לטחורים

טחורים הם וורידים נפוחים בחלק התחתון של הרקטום (חלחולת) ופי הטבעת. כאשר הוורידים נפוחים מאוד ישנו גירוי חזק שיכול לכאוב בזמן יציאה בשירותים.

במקרים הקלים – שינוי תזונתי, פעילות גופנית ותרופות ללא מרשם יספיקו כדי לרפא את הטחורים, אך אם הטחורים גדולים, כואבים ומדממים זה לא יספיק ואז עומד הניתוח על הפרק הכולל החלמה של 2 עד 6 שבועות.

ברוב המקרים, ניתן להרגיש בשינוי בטחורים החל מהטיפולים הראשונים ולפעמים כבר תוך כדי הטיפול הראשון.

​טחורים פנימיים לעומת טחורים חיצוניים

טחורים פנימיים נמצאים מספיק עמוק בתוך הרקטום כך שלא ניתן לראות או להרגיש אותם. מכיוון שאין באזור הזה הרבה תאי עצב, גם לא נרגיש שם כמעט כאב ולכן הסימן היחידי כמעט לטחורים פנימיים יהיה דימום מפי הטבעת.

לעומת זאת, טחורים חיצוניים נמצאים בחלק שקרוב לפי הטבעת, אזור עם הרבה תאי עצב לכאב ולכן טחורים חיצוניים יהיו הרבה יותר כואבים.

לעיתים טחורים יכולים לצאת החוצה ו"לצנוח" אל מחוץ לפי הטבעת – בד"כ אלו הטחורים הכי

כואבים.

טחורים – סיבות נפוצות

• לחץ עודף על הגוף כמו עודף משקל, הריון, נשיאת משקל כבד.
  • לחיצה חזקה מידי בזמן יציאה בשירותים.
  • ישיבה ממושכת, עמידה ממושכת.
  • עצירות, שלשולים.
  • שיעול או התעטשות יכולים להחמיר את הטחורים.

לקבלת ייעוץ מקצועי ללא התחייבות

קבלה במרפאות בנס ציונה ורמת גן

חייגו 052-9128242 או השאירו פרטים ואחזור אליכם בהקדם:

טחורים – סימנים נפוצים

• גרד, אי נוחות או כאב סביב פי הטבעת.
  • דימום – על נייר הטואלט או באסלה.
  • בליטות ורודות (/כחולות/סגולות) על פי הטבעת או מחוץ לפי הטבעת.

אפשרויות טיפול בטחורים

טיפול הקונבנציונלי

משחות, זריקות, צריבה וכמובן ניתוח לכריתה של הטחורים הכולל החלמה של כמה שבועות המלווה בכאבים חזקים בזמן יציאה בשירותים.

טיפול בטחורים בעזרת דיקור סיני

לדיקור הסיני השפעה עצומה על טחורים! ברוב המקרים, כבר לאחר הטיפול הראשון המטופל רואה שיפור ברמת הכאב של הטחורים ולאחר מספר טיפולים הטחורים נעלמים לחלוטין.

בגוף ישנן נקודות רבות אשר יכולות לכווץ את הטחורים, להרגיע את הכאב ולטפל במקור הבעיה לפי אבחון מדויק של הרפואה הסינית.

טיפול בטחורים – הטיפול אצלי במרפאה

הטיפול בטחורים אצלי במרפאה מתחיל באבחון מדויק של הסיבה לטחורים ולאחר מכן בהתאמה מדויקת של הטיפול אל המטופל.

הטיפול כולל שילוב של דיקור סיני, צמחי מרפא ויעוץ תזונתי אשר ביחד זהו טיפול מנצח לטחורים.