דרכים להימנע מנטילת תרופות כימיות

בתי המרקחת עמוסים עד אפס במקום באין ספור של סוגי תרופות כימיות שונות, ובעוד שישנם מצבים רפואיים בהם אין ברירה אלא ליטול את התרופות הללו, יש גם לא מעט מצבים בהם אפשר להימנע מנטילת תרופות כימיות ולתת לרפואה הטבעית לעזור לכם.

נטילה קבועה של תרופות כימיות יכולה להשפיע לרעה על הגוף. מלבד תופעות הלוואי שיכולות להיגרם בשל התרופות הללו, והנזק לגוף אשר החומרים הכימיים הללו יכולים לגרום לו בשימוש קבוע, שימוש בתרופות כימיות מסויימות יכול גם לגרום להתמכרות.

לכן, אם אתם רוצים להימנע מנטילת תרופות כאלו ולהרגיל את הגוף שלכם לרפואה טבעית ובריאה יותר עבורו, קראו את המאמר הבא ותלמדו כיצד לעשות זאת בצורה נכונה וכיצד הרפואה הסינית הטבעית יכולה לסייע לכם גם במקומות בהם הרפואה הקונבנציונאלית לא כל כך מצליחה.

שימוש בתרופות באופן קבוע

בעולם המודרני בו אנו חיים תוחלת החיים גדלה ומובילה לקבוצה חדשה של אתגרים מרכזיים בבריאות הציבור סביב מחלות הקשורות בין היתר, לגיל, כמו סרטן, מחלות לב וכלי דם, ניוון תפקודי עצם, ניוון עצבי, חיסון תפקוד לקוי ומחלות מטבוליות.

בקבוצות האוכלוסיה בגילאים המבוגרים יש יותר שימוש בתרופות, בין אם זה לטובת טיפול במחלות ובין אם לטובת מניעה, חיזוק המערכת החיסונים ושיפור איכות החיים, אך יחד עם זאת, הדבר גורם לכך שאנשים מבוגרים נדרשים לצרוך כמות גדולה של תרופות באופן קבוע, ולרפואה הטבעית יכולים להיות פתרונות אשר יצמצמו את כמות התרופות הללו באופן ניכר.

לא מעט בני הגיל השלישי פונים אל טיפולים טבעיים אשר מסייעים להם באיזון הגוף והנפש, חיזוק המערכת החיסונית שלהם, איזון לחץ הדם, איזון סוכרת ומגוון רחב של בעיות בריאותיות אחרות המאפיינות את הגיל המבוגר, ובדיקות שהם עוברים מוכיחות כי בשל הטיפולים הללו הם כבר לא זקוקים לשימוש בתרופות הכימיות באופן קבוע, מה שישפר בצורה משמעותית את איכות החיים שלהם ואת בריאות הגוף שלהם.

זיהוי נכון של שורש הבעיה

מכיוון שמחלות יכולות להיגרם ממגוון גורמים, קשה לבודד תרכובות כימיות בודדות עם יעדים מוגדרים לטיפול ומניעה של מחלות מסויימות ולכן רוב התרופות מיועדות לשימוש בכמה מצבים שונים ולא למקרה ספציפי בודד. בנוסף, כאשר טיפול מביא לתופעות לוואי מרובות, זה גם מאתגר למצוא תרופה אחרת שיכולה לתת מענה מקיף וללא תופעות הלוואי הללו.

לכן, אחד היתרונות של הרפואה הסינית במקרים הללו, הוא העובדה שמדובר בשיטה בה מטפלים בשורש של הבעיה, לא בסיפטומים. לדוגמא, במקום לקבל תרופות חזקות הכוללות תופעות לוואי לא פשוטות לטיפול בכאבי ראש חזקים או סחרחורות, ברפואה הסינית ינסו למצוא את המקור של הבעיה אשר גורמת לאותם כאבי ראש וסחרחורות, וכך לפתור את הבעיה הזו ולמנוע את השימוש בתרופות המיועדות לשליטה על התסמינים של אותה מחלה.

הכירו את עולם הרפואה הסינית

אם אתם רוצים להימנע מנטילת תרופות כימיות, ואתם מחפשים את הדרך בה תוכלו לצמצם את התרופות אותן אתם נוטלים באופן קבוע, לעולם הרפואה הסינית יש את הפתרונות עבורכם.

תחום הרפואה הסינית מבוסס על תורה שלמה אשר המטרה שלה היא להוביל לאיזון גוף ונפש אשר מוביל לאיזון שלם של כל המערכות בגוף ויכול לשמש לטיפול במגוון רחב מאוד של מחלות ובעיות שונות.

בין אם מדובר בגילאים מבוגרים, ובין אם בגילאים צעירים יותר, הרפואה הסינית כבר הוכיחה את עצמה כיעילה במגוון רחב מאוד של מקרים שונים ולכן אם אתם רוצים להגיע למצב בו אתם מצמצמים את רשימת התרופות הכימיות אותן אתם נוטלים מידי יום, או אפילו מבטלים לחלוטין את הצורך בתרופות הללו, פניה אל מטפל מומחה בעולמות הרפואה הסינית היא הדרך הנכונה להגיע לשם.

מטפל כזה יבדוק לעומק את המקרה הספציפי שלכם, את ההיסטוריה הרפואית, את הסימפטומים והרגשות שלכם, הבדיקות הרפואיות וכל מידע נוסף עליכם, ובהתאם לכך הוא יוכל לבצע עבורכם טיפולים ייחודיים ומקצועיים אשר יאפשרו לו להוביל את הגוף שלכם לאיזון מוחלט ולפתור מגוון רחב של בעיות ומחלות, וגם אם לא לפתור אותן לגמרי, לחזק את הגוף על מנת שהטיפול הקונבנציונאלי יראה תוצאות מוכחות טובות ומשמעותיות הרבה יותר.