שיאצו – הפיזיותרפיה היפנית

השיאצו הוא שיטת טיפול וריפוי שפותחה ביפן על בסיס הרפואה הסינית לפני כ-3000 שנה ומהווה כלי טיפולי נוסף לדיקור וצמחי מרפא.
שי = אצבע, אצו = לחץ.
מטרת השיאצו היא לגרום לאנרגיית החיים של המטופל לשוב ולתפקד בצורה מאוזנת וע"י כך להביא את המטופל למקום בריא יותר.

השיאצו הוא באופיו עדין, שקט, רך ומאזן.
הטיפול בשיאצו מתבצע באמצעות לחיצות, כיפוף, מתיחות, טלטול, ניעור ומניפולציות עדינות של איברים ומפרקים תוך כדי עבודה לאורך קווי האנרגיה (מרידיאנים) ונקודות איזון בגוף.

בנוסף לערכו הטיפולי השיאצו הוא בכללותו טיפול נעים ביותר ומתבצע בלבוש מלא על מזרן או מיטה.

הטיפול מתאים לכל גיל, כולל אוכלוסיה מבוגרת, ילדים ותינוקות, אוכלוסיה עם מוגבלויות ונשים בהריון.

מומלץ להגיע לטיפול השיאצו עם בגדים נוחים אשר מאפשרים להזיז ולמתוח את הגוף בקלות.

לקבלת ייעוץ מקצועי ללא התחייבות

קבלה במרפאות בנס ציונה ורמת גן

חייגו 052-9128242 או השאירו פרטים ואחזור אליכם בהקדם:

השיאצו הוא דרך חיים של בריאות, ומעל הכול הוא רפואה מונעת.​

כאשר יש איזון בין הגוף והנפש, קל לנו הרבה יותר להתמודד עם כל גורם מחלה או בעיה שתתעורר והריפוי יהיה גם מהיר יותר.

אם התהליכים בגוף יהיו יעילים הרבה יותר האדם נעשה – רגוע, מרוכז, אנרגטי, רענן וחיוני.

​שיאצו יכול להקל במצבים הבאים:

תסמונות כאב: כאבי ראש, מיגרנות, כאבי גבכאבי ברכייםכתף קפואהדורבן ברגל, כאבי שרירים ושלד, כאבים בעצם הזנבתסמונת התעלה הקרפלית, כאבי מחזור.

חיזוק מערכת החיסון: בעיות בדרכי הנשימה, דלקות אוזניים חוזרות, סינוסיטיס כרוני ועוד מחלות אוטואימוניות. פציאליס.

תחלואה של מערכת העיכול: תסמונת המעי הרגיש, מחלות מעיים דלקתיות, שלשול, עצירות, גזים, כאבי בטן.

בעיות רגשיות: חרדה, דיכאון קל, עצבנות, מתח. הפרעות קשב וריכוז. מצבים כרוניים, כמו: פיברומיאלגיה, נדודי שינה, עייפות כרונית, טיניטוס, תת פעילות בלוטת התריס.

משך סידרת הטיפולים תכלול על פי רוב 8-10 טיפולים בתדירות של פעם בשבוע. לעיתים יומלץ על שני טיפולים בשבוע – בעיקר במצבים חריפים.

משך הזמן עד לתחושת שיפור תלוי בסיבת ההגעה לטיפול ומשך התחלואה, ומשתנה בין אדם לאדם.

לשמירה על מצב בריאותי תקין, מומלץ להמשיך בטיפולים משמרים בתדירות נמוכה יותר.

הנה סיפור אהבה יפני שממחיש נהדר את העוצמה הטמונה בשיאצו:​

אישה אחת, מוקושו שמה, הגיעה למרפא המקומי וביקשה ממנו שיקוי שימית את חמותה.

נתן לה המרפא בקבוקון קטן והורה לשים כל יום שתי טיפות בתה שלפני השינה, תוך עיסוי חמותה – 5 דקות על מנת שייספג הרעל טוב יותר..

הלכה הכלה המרוצה לביתה והחלה מבצעת בדבקות את מלאכת ההרעלה.

לאחר ימים אחדים התארך לו העיסוי ל- 7 דקות ול- 10 דקות תוך שהן משוחחות ומצחקקות זו עם זו..

לאחר שבועיים הגיעה מוקושו מבוהלת אל המרפא ואמרו לו: "הוי לי ולמה שעוללתי! מוכרח אתה לתת לי שיקוי שיבטל את זה הקודם! אין אני רוצה לאבד אדם נפלא ואהוב זה".

תוך שהוא מחייך לעצמו, הרגיע המרפא את מוקושו, רקח לה שיקוי חדש ושילח אותה לדרכה..

היו אלה אותם מים צבועים שרקח לה בראשונה.

ידע היטב המרפא את סוד קסמו של המגע.

מטפל שיאצו ברמת גן